۱۳۹۴ فروردین ۲۸, جمعه

نفرت‌پراکنی و نژادپرستی، باعث «تجزیه» ایران می‌شود!


این دیگر وظیفه خودِ ماست؛
«مبارزه با نفرت‌پراکنی نژادی، مذهبی و قومی»
ایران کشوری است با تنوع قومی و زبانی و فرهنگی. بلای جان چنین کشوری، دامن زدن به نژادپرستی و نفرت‌پراکنی است. متأسفانه تریبون‌های رسمی در اختیار افرادی است که برخی از آنها بر اختلافات قومی می‌دمند و نمی‌دانند آتش این سخنان نفرت‌پراکنانه، دامان همانها را هم خواهد گرفت. (دلیلی ندارد برخی از ما مانند امام‌جمعه‌ اصفهان برای ابراز نفرت از عملکرد زشت پلیس عربستان، به نژاد اعراب توهین کنیم. مگر آن امام‌ جمعه نادان، «امام و پیشوای» ماست؟! که اگر بود هم با این سخنان زشت، دیگر قابل اقتدا نیست.)
ایران کشوری متعلق به همه اقوام و تمدنهای دیرین آذری‌، کرد، بلوچ و ترکمن و عرب و لر و فارس و مازنی و گیلکی و … است و هر که دلش برای ایران می‌تپد، نباید اجازه دهد راسیسم و نژادپرستی، تمامیت فرهنگی ایران را تهدید کند و کشورمان را به سمت تجزیه ببرد. این دیگر وظیفه ملی خود ماست که هرکجا دیدیم کسی به بهانه دفاع از ایران و اسلام دارد بر‌علیه اقوام و نژادها و ادیان، بی‌ادبی و جسارتی می‌کند، ما برای حفاظت از تمامیت فرهنگی ایران او را منزوی کنیم.
دفاع از رنگارنگی زیبا و تنوع نژادی و فرهنگی سرزمین ایران، کشورمان را از تجزیه نجات خواهد داد. تجزیه و فروپاشی فرهنگی ایران، فقط به سود غارتگران و چپاولگران این دیار است و دود آن به چشم همه ما می‌رود. مسیر برای من و شما خیلی مشخص است؛ با «نفرت پراکنی نژادی» مبارزه کنیم. و بی‌تفاوت نباشیم. ایران سرزمین همه ماست.
بابک‌ داد
فیسبوک همگانی

هیچ نظری موجود نیست: